Gel laky od 74 Kč - více ZDE

Co je Záruka výměny za nové zboží do 7 dní:

  • zpracování záručních reklamací může trvat až 30 dní. S naší službou "Záruka výměny za nové zboží do 7 dní" vám zpracujeme reklamaci výměnou za nové zboží do 7 dní.
  • cena této služby je 60 KČ

  • služba platí pro všechny poruchy, které splňují podmínky záruční reklamace

  • služba je platná po dobu 24 měsíců od nákupu

  • uplatnění této služby je jednorázové

  • v rámci uplatnění této služby nemáte nárok na vrácení peněz, možná je pouze výměna

  • službu je možné zakoupit pouze při nákupu zboží

  • služba je dostupná pouze pro fyzické osoby

Postup při uplatnění této služby:

  • reklamovaný zboží zašlete poštou na adresu: ASPIRA s.r.o., P.O.Box 35, 066 03 Humenné
  • prověříme, zda máte platnou službu "Záruka výměny za nové zboží do 7 dní"

  • prověříme, zda závada zboží splňuje záruční podmínky

  • pokud jde o záruční reklamaci, zboží vám okamžitě vyměníme

  • pokud se závada neprojeví nebo bude zboží vykazovat známky mechanického poškození, zboží zašleme do servisu ke diagnostice. Pokud se potvrdí, že jde o závadu, která splňuje záruční podmínky, zboží vám vyměníme.

Jak vyřizujeme reklamace

Zboží vám vyměníme za stejný model bez ohledu na jeho aktuální prodejní cenu. Pokud stejný výrobek není k dispozici, vybereme s vámi jiný výrobek s podobnými parametry do ceny původního výrobku. V případě, že nový výrobek nebude ve stejné cenové relaci, doplatíte nám rozdíl nebo vám vrátíme přeplatek.

Výměna zboží není možná:

  • pokud je zboží funkční, ale má pouze "kosmetické" vady (jako jsou škrábance, skvrny, praskliny) vzniklé používáním
  • pokud se jedná o spotřební materiál
  • pokud se vada neprojevila a zboží je třeba odeslat do servisního střediska k otestování
  • pokud vada zboží nesplňuje záruční podmínky nebo je zboží mechanicky poškozený
  • pokud jde o produkt, který byl darem k nákupu.