Gel laky od 74 Kč - více ZDE

Kontakt

 

Obchodní název: ASPIRA s.r.o.

Adresa: Jasenovská 4866, 066 01 Humenné

IČO: 46863800

DIČ: 2023643974

IČ DPH: SK2023643974

Zápis v obchodním rejstříku: Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro., Vložka číslo: 26939/P.  

IBAN: SK4011000000002924885792

E-mail: info@aspira.sk

Zodpovědný vedoucí: Ing. Peter Lichman

 

Orgán dozoru:

Inspektorát Slovenské obchodní inspekce se sídlem v Prešove pro Prešovský kraj

Obrancov mieru 6, 080 01  Prešov 1

tel: 051/7721 597

e-mail: pr@soi.sk

 

 

Obchodní podmínky

 

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu)

 

Článek I.

Vymezení pojmů

  1. Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) je společnost ASPIRA s.r.o., se sídlem na adrese Jasenovská 4866, 066 01 Humenné.
  2. Prodávajícím je společnost ASPIRA s.r.o., se sídlem na adrese Jasenovská 4866, 066 01 Humenné.
  3. Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.limana.cz je společnost ASPIRA s.r.o., se sídlem na adrese Jasenovská 4866, 066 01 Humenné.
  4. Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil závaznou objednávku. Pro účely zákona, zejména zákona č. 102/2014 Sb., se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
  5. E-shopem se rozumí počítačový systém dostupný veřejnosti prostřednictvím internetu, který umožňuje objednávání zboží a služeb na dálku pomocí elektronických zařízení.
  6. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněné na stránkách e-shopu, které lze objednat a mají uvedenou cenu, která není nulová.
  7. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci, zejména prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace a telefonické komunikace, pokud není sporné, že prodávající komunikuje s kupujícím nebo s ním oprávněnou osobou.
  8. Pokud jde o vztah mezi prodávajícím a kupujícím, který vznikl jinak než prostřednictvím elektronických zařízení na dálku, a nejedná se o vztah mezi poskytovatelem služeb informační společnosti a příjemcem služeb informační společnosti, budou tyto všeobecné obchodní podmínky použity pouze v nezbytném rozsahu, který odpovídá právním předpisům a logickému uspořádání věci, pokud mezi nimi nebylo dohodnuto jinak.

 

Článek II.

Cena

  1. Všechny uvedené ceny u zboží a služeb jsou konečné a zahrnují 21 % DPH.
  2. Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránkách e-shopu v okamžiku provedení nákupu.

 

Článek III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu, včetně výběru zboží nebo služeb kupujícím a kompletního vyplnění objednávkového formuláře a jeho odesláním prodávajícímu. Pro správné a řádné vyřízení objednávky je nutné vyplnit požadované údaje v objednávce a vybrat možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.
  2. Kupující tím, že odešle objednávku, souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb. Objednávka se stává pro kupujícího závaznou a představuje návrh na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím.  
  3. Po odeslání objednávky získá kupující automaticky informační e-mail, který potvrzuje, že objednávka byla doručena prodávajícímu ke zpracování. Tento e-mail však není potvrzením objednávky ve smyslu následujícího odstavce č. 4.
  4. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou lze změnit nebo doplnit pouze na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím, pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího je elektronická zpráva prodávajícího zaslána na e-mailovou adresu kupujícího nebo krátká textová zpráva odeslaná na mobilní telefonní číslo kupujícího, které kupující uvedl ve své objednávce, s informací o rozsahu akceptace objednávky kupujícího. Elektronická zpráva prodávajícího, kterou se objednávka kupujícího nepotvrzuje, odmítá nebo jinak neakceptuje, představuje odmítnutí objednávky kupujícího.
  5. Pokud prodávající není schopen plnit objednávku nebo její část v lhůtě na vyřízení objednávky, a to z důvodů, jako je například nedostupnost zboží u výrobce nebo na externím skladě dodavatele, vážné změny provedené výrobcem, pro které není možné objednávku realizovat, nebo z důvodů vyšší moci, může prodávající objednávku zrušit a kupujícímu zašle e-mail. Stejně tak má prodávající právo zrušit objednávku, pokud kupující ve své objednávce uvedl nepřesné nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, jako například chybný e-mail, telefonní kontakt nebo neplatnou nebo neexistující adresu. Pokud kupující zaplatil zálohu, prodávající je povinen tuto částku vrátit do 14 dnů.

 

Článek IV.

Platební podmínky

  1. Za zboží a služby v e-shopu je možné platit následujícími způsoby:
    1. platba na dobírku (platba přímo kurýrovi při převzetí zboží).,
    2. platba online prostřednictvím platební karty,
    3. platba na základě zálohové faktury - platba předem, zboží bude odesláno po přijetí platby na náš účet,
    4. platba na základě faktury se splatností uvedenou ve faktuře,
    5. platba na základě dárkového poukazu.
  2. Dárkový poukaz představuje předplacenou částku peněžních prostředků, kterou může kupující využít při nákupu na základě dostatečného množství volných předplacených peněžních prostředků. Datum platnosti poukazu je uveden na něm. Nominální hodnotu dárkového poukazu lze dohodnout s kupujícím.
  3. Doplatky za jednotlivé platební možnosti jsou uvedeny v čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek..
  4. Prodávající může kupujícímu poskytnout následující slevy:
    1. slevu z ceny za registraci do e-shopu,
    2. slevu za opakovaný nákup,
    3. Slevu na základě jednorázového slevového kupónu.
  5. Poskytované slevy nelze kumulovat.

 

Článek V.

Dodací podmínky

  1. Prodávající je povinen odeslat kupujícímu zboží do 30 dnů od vytvoření objednávky, pokud se nedohodli jinak, nebo pokud nebyla u zboží uvedena delší dodací lhůta.
  2. Pokud je zboží skladem, bude expedováno co nejdříve dle dostupných kapacit
  3. Pokud je v objednávce více různých položek a část z nich není skladem, budeme informovat kupujícího o možnosti částečných dodávek.
  4. Spolu se zbožím obdrží zákazník fakturu (daňový doklad), návod a další dokumenty týkající se zboží nebo služby od výrobce.
  5. Místem plnění se považuje místo, kam je zboží dodáváno.
  6. Prodávající provádí doručení zboží kupujícímu prostřednictvím následujících služeb:
  7. Packety: Packeta Courier Service s. r. o., Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava
  8. Kurýrní společnost Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava

 

Článek VI.

Poplatky za dopravu, balné a možnosti platby

  • Při platbě na dobírku (platíte kurýrovi nebo na pobočce Zásilkovny), při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platební brány účtujeme následující poplatky za dopravu::

Objednávky do 1000 KČ

50 KČ - Zásilkovna - Doručení zásilky na vybrané výdejní místo Zásilkovny.

90 KČ - Kurýr DPD - Doručení zásilky na adresu uvedenou v objednávce kurýrem.

Objednávky nad 1000 KČ

0 - Zásilkovna - Doručení zásilky na vybrané výdejní místo Zásilkovny.

0 - Kuriér DPD - Doručenie zásielky na adresu uvedenú v objednávke kuriérom.

Platba:

25 KČ - Dobírka

0 KČ - Platba kartou

  1. Prodávající se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb, stejně jako na cenách za tyto služby.
  2. Prodávající může zaslat zboží, které je okamžitě k dispozici kupujícímu, a zbytek objednávky dodá později v zákonné lhůtě, za předpokladu, že kupujícímu nebudou účtovány žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo uvedeno v objednávce.

 

Článek VII.

Převod vlastnického práva

  1. Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem převzetí věci od prodávajícího nebo dopravce.

 

Článek VIII.

Storno kupní smlouvy

  1. Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Zrušení objednávky je kupující povinen prodávajícímu oznámit prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

 

Článek IX.

Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele

  1. Spotřebitel má na základě zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen "Zákon") právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, pokud si prodávající splnil informační povinnosti podle tohoto zákona. Pro ostatní případy platí odst. 2 nebo 3 Zákona. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
  2. Spotřebitel je povinen, pokud chce toto právo využít, písemně odstoupit od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději poslední den stanovené lhůty během provozních hodin prodávajícího, nebo toto odstoupení odeslat poštovní přepravou nejpozději poslední den lhůty na adresu uvedenou v kontaktech. Alternativně lze toto právo uplatnit i formou záznamu na jiném trvanlivém médiu. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy odeslat nebo doručit osobně věc, od které odstupuje, spolu se všemi dokumenty - například originálem faktury, návodem a další dokumentací k zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 zákona). Doporučujeme kupujícím, aby si pro vlastní potřebu udělali kopii faktury a zboží odesílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. K odstoupení od smlouvy můžete použít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je třeba vyplnit minimální údaje označené "*" - hvězdičkou.
  3. Zboží neposílejte na dobírku, zásilka nebude přijata.
  4. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacenou částku za zboží / službu včetně nákladů na dopravu podle ust. §9 odst. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. a také náklady, které byly náležitě vynaloženy na objednání zboží, do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, ale nemusí vrátit peníze dříve, než mu bude doručeno zboží, nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám.
  5. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
  6. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží a služby, které jsou vymezeny v §7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
  7. Spotřebitel nese veškerou hodnotu zboží, která vznikla jeho používáním nad rámec nezbytného pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

 

Článek X.

Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Smluvními stranami jsou prodávající a kupující.
  2. Kupující je povinen:
    1. převzít objednané zbož,
    2. zaplatit prodávajícímu dohodnutou částku za přijaté zboží,
    3. při přebírání zboží prověřit nedotčenost obalu a samotného zboží.
  3. Prodávající je povinen:
    1. dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a za dohodnutou cenu,
    2. Spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi veškeré dokumenty k zboží, jako je například faktura za zboží, reklamační list, návod na obsluhu v kodifikovaném českém jazyce.

 

Článek XI.

Ochrana osobních údajů

  • Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 18/2018 Z. z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
  • Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetím osobám, kromně vybrané přepravní společnosti, která zajišťuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly, případně prostředníkovi na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle zákona č. 18/2018 Z.z.
  • Provozovatel je povinen zajistit osobní údaje před jejich nepovolaným zpřístupněním přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Také všichni zaměstnanci provozovatele jsou povinni dodržovat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům.
  • Dotčená osoba má práva stanovená v souladu s ust. § 19 a následujícími ustanoveními zákona č. 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů ve znění platných novel a to konkrétně:

a) právo na informace, které je splněno těmito informacemi a obchodními podmínkami,

b) právo na požadování přístupu k osobním údajům týkajícím se dotčené osoby - § 21 Zákona Vám umožňuje žádat o informace o způsobu a účelech zpracování Vašich údajů, a tuto žádost můžete uplatnit na kontaktním e-mailu,

c) právo na opravu osobních údajů - § 22 Zákona Vám umožňuje opravit osobní údaje, pokud jsou zastaralé,

d) právo na vymazání osobních údajů - § 23 Zákona můžete uplatnit, pokud nechcete, aby provozovatel nadále zpracovával Vaše osobní údaje,

e) právo na omezení zpracování osobních údajů - § 24 Zákona můžete uplatnit, pokud máte podezření, že osobní údaje byly zpracovány v rozporu se zákonem,

f) právo námitky proti zpracování osobních údajů - § 27 Zákona,

g) právo na přenositelnost osobních údajů.,

h) Právo podat stížnost u dozorového orgánu v souvislosti se zpracováváním osobních údajů.

  • Prevádzkovateľ získava od kupujúceho následující osobní údaje: jméno, příjmení, ulice a popisné číslo, PSČ, město, dodací adresa, fakturační adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa. Tyto osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného vyřízení Vaší objednávky. Tyto osobní údaje jsou uchovávány po dobu 10 let pro účely archivace. V rámci vyřízení objednávky dochází k zpracování osobních údajů za účelem vystavení faktur, vystavení skladových (dodacích) listů, zajištění dopravy a účtování v účetnictví.
  • Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou společnosti Bohemiasoft s.r.o. (provozovatel e-shopového systému WEBAREAL), firma Unihost s.r.o. (správce serverů) a firma Casablanca INT (provozovatel datového centra).
  • Prevádzkovateľ pověřil zprostředkovatele, který je provozovatelem internetového portálu heureka.sk se službou Overené zákazníkmi, společnost Heureka Shopping, s.r.o. se sídlem Karolínská 650/1, 186 00 Praha, IČO: 02387727, aby jménem prevádzkovatele e-shopu zpracovával jednorázově osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mail a informace o objednaném zboží za účelem hodnocení kvality nákupu. Za účelem této hodnotící služby zprostředkovatel pošle kupujícímu jednorázový e-mail s možností hodnocení.
  • Tato stránka zaznamenává vaši IP adresu, informace o tom, kolik času strávíte prohlížením těchto stránek, a informace o tom, odkud k nám přicházíte. Soubory cookies jsou textové soubory, které jsou uloženy ve vašem počítači a používají se také k měření návštěvnosti stránky a přizpůsobení zobrazení stránek. Díky těmto souborům vám můžeme nabídnout kvalitnější obsah. Proto tyto soubory vnímáme jako náš oprávněný zájem. Některé soubory cookies jsou soubory třetích stran, například Youtube, Google a podobně.
  • Soubory cookies si můžete kdykoli smazat nebo jejich sběr nastavit přímo v nastavení internetového prohlížeče. Pokud chcete odmítnout sběr souborů cookies, nastavte si to ve svém internetovém prohlížeči.
  • Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely e-mailového marketingu, souhlasil také se zasíláním e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu.
  • Osobní údaje pro účely e-mailového marketingu v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa jsou poskytovány po dobu pěti let. Tyto osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám.
  • Svůj souhlas může kupující kdykoli odvolat zasláním Odvolání se zpracováním osobních údajů, přičemž tyto údaje budou okamžitě smazány. Odhlášení je možné také prostřednictvím odškrtnutí políčka v uživatelském účtu uživatele (pokud kupující požádal o vytvoření uživatelského účtu). Z naší strany již nebudeme používat osobní údaje, které jste poskytli, pro účely e-mailového marketingu.

 

 

Článek XII.

Náhrada škody při nepřevzetí zboží

  1. Prodávající má právo na náhradu škody (podle ustanovení § 420 a následujících Občanského zákoníku), pokud si kupující objednal zboží, které nestornoval nebo od smlouvy neodstoupil a současně nepřevzal toto zboží od dopravce nebo po výzvě prodávajícího nepřevzal zboží v případě osobního odběru do stanovené lhůty k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svou povinnost uvedenou v čl. X bod 2. písm. a), podle které je kupující povinen převzít objednané zboží.
  2. Při určení výše náhrady škody prodávající bere v úvahu zejména dopravní náklady a s tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky, stejně jako všechny další náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky, a současně má právo si účtovat i ušlý zisk.
  3. Prodávající má také právo nepožadovat náhradu škody nebo si toto právo uplatnit jen z části.

 

Článok XIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v okamžiku odeslání objednávky kupujícím, a tyto jsou dostupné na internetové stránce prodávajícího.
  2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou také reklamační podmínky.
  3. Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky.
  4. Tyto podmínky byly vypracovány v rámci projektu certifikace e-shopu nakupujbezpecne.sk.
  5. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím, stejně jako jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.
  6. Pokud spotřebitel není spokojený s tím, jak prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví odmítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel v souladu s § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušnými subjekty pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedoucím Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel zároveň může pro podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů online, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.
  7. Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách, jakož i v jejich nedílných součástech (přílohách), platí především příslušná ustanovení zejména zákona č. 40/1964 Sb., zákona č. 250/2007 Sb., zákona č. 102/2014 Sb., zákona č. 122/2013 Sb., zákona č. 22/2004 Sb. a zákona č. 513/1991 Sb.
  8. V případě uzavření jiné smlouvy s kupujícím s jinými podmínkami mají podmínky uvedené ve smlouvě přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.
  9. Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají účinnosti a platnosti od 25. května 2018.

 

 

Reklamační podmínky

 

Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu)

jsou nedílnou součástí našich všeobecných obchodních podmínek.

 

  • Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího a které je vlastnictvím spotřebitele.
  • Pokud je kupující spotřebitel (fyzická osoba, která nekoná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání), platí pro veškeré nabízené zboží záruka trvající 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak, a postupuje se v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a občanským zákoníkem a těmito reklamačními podmínkami. Pokud si kupující objednal použité zboží a byl o tom kupující informován, záruční doba činí 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení obchodního zákoníku a záruční doba činí 1 rok, a na tuto reklamaci se nevztahují tyto reklamační podmínky.
  • Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího, pokud si zboží kupující osobně převezme, a to v den jeho převzetí.
  • Kupující je povinen reklamaci uplatnit bezodkladně u prodávajícího, a to ihned po zjištění vady.
  • Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
  1. k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
  2. nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem odlišným od toho, který byl uveden v návodu k použití,
  3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svou vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží podle návodu,
  4. zanedbáním péče a údržby o zboží,
  5. poškozením zboží nadměrným zatížením,
  6. používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.
  • Z odpovědnosti za vady jsou rovněž vyloučeny vady vzniklé při živelné pohromě.
  • Zodpovědnost za vady se rovněž nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho částí) způsobené používáním zboží. Za vadu není možné považovat, jak vyplývá již z povahy věci, doba její minimální trvanlivosti nebo doba spotřeby, která může být omezena na kratší dobu. Doba minimální trvanlivosti, doba použitelnosti, doba spotřeby nebo obdobná doba je uvedena na zboží, pokud takové označení zboží podléhá.
  • Reklamovaný zboží je třeba zaslat na naši uvedenou adresu níže, avšak ne na dobírku, nebo přinést osobně na kontaktní adresu. Zboží je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození během přepravy, a doporučujeme jej odeslat doporučeně, případně jako pojištěný balík. K zboží je třeba přiložit kopii dokladu o nákupu (fakturu) a popis závady, nebo doporučujeme připojit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o nákupu. Reklamaci je nutné zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).
  • Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Den uplatnění reklamace se považuje za den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné potvrzení doručit okamžitě, musí být doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však společně s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.
  • Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, v složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud je vyžadováno složité technické zhodnocení zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech je možné reklamaci vyřídit později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty na vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.
  • Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
    1. pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla tato vada odstraněna bezplatně, včas a řádně, a tato vada musí být odstraněna bez zbytečného odkladu,
    2. kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci nebo výměnu vadného dílu, pokud to prodávajícímu nezpůsobí nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady,
    3. prodávající může místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže,
    4. pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a brání řádnému používání věci, má kupující právo na výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy. Stejné právo má kupující i v případě, že se jedná o odstranitelné vady, ale kupující nemůže věc po opravě řádně užívat kvůli opětovnému výskytu vady nebo kvůli většímu počtu vad,
    5. pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
  • Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
  • Reklamace je považována za vyřešenou, když reklamační proces končí odevzdáním reklamovaného zboží (výměnou, opravou), vrácením kupní ceny zboží, poskytnutím odpovídající slevy nebo odůvodněním zamítnutí. Spotřebitel je informován o výsledku reklamačního procesu v zákonné lhůtě. 
  • Nepoškození zboží a neporušení obalu (dle pokynů při přebírání zboží) je nutné zkontrolovat při přebírání zboží, protože se zboží může při přepravě poškodit. Doporučujeme zákazníkům rozbalit zboží a prohlédnout ho v přítomnosti kurýra. Vaším podpisem kurýrovi potvrzujete, že obal je nepoškozený.
  • Tato reklamační ustanovení jsou nedílnou součástí obecných obchodních podmínek a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv změnit, aniž by předem upozorňoval kupujícího.
  • Adresa pro zaslání zboží: ASPIRA s.r.o., P.O.Box 35, 066 03 Humenné, info@aspira.sk

Tyto Obchodní podmínky se řídí zákonodárstvím Slovenské republiky.